Do przeczytania książki namówiła mnie mama, która tą książkę czytała w dzieciństwie. Z początku nie chciałem jej czytać ale dostałem ją  w prezencie i po krótkim czasie wziąłem się za nią. Kiedy zacząłem byłem pod wielkim wrażeniem, książka bardzo mi się spodobała. Ma elementy detektywistyczne i humorystyczne. W tej lekturze można też zaobserwować życie zwykłego nastolatka. Problemy w szkole, słabe oceny, Siedzenie nad pracami domowymi do 22.00 i inne tego typu rzeczy. Ale wszystko zaczyna się komplikować gdy w okolicy zaczyna działać tajna banda pisząca wiadomości szyfrem i podpisująca się zieloną pieczęcią. Na osiedlu zdarzają się kradzieże, napaście, ukradziono nawet szkolny rower, który miał być nagrodą za najlepsze wyniki w nauce, i o który walczyli główny bohater Stefan z przyjaciółmi. Czy Stefanowi uda się zapobiec dalszym kradzieżom, czy uda mu się uratować przyjaźń? Tego wszystkiego dowiesz się z książki "Tajemnica Zielonej Pieczęci"