Cześć! Dzisiaj chciałem przeprowadzić dla was relację z Falkonu 2012. Falkon -  Ogólnopolski Festiwal fantastyki i RPG, jak zwykle odbywający się w moim mieście Lublinie, co roku gromadzi tysiące ludzi z całej Polski. Tak było i teraz. W sobotę budynek MTL był otwierany o 9.00, ja przyszedłem po 10.00 i już byłem na liście 587. A później przyszło dwa razy więcej ludzi. Cena biletu na targi wynosiła: 
25 zł (sobota)
30 zł (niedziela)
Po zapłaceniu każdy otrzymywał opaskę i identyfikator (patrz zdjęcie)


Targi same w sobie były bardzo ciekawe. Książki, gry planszowe i karciane, fabularne RPG (makietowe) i wiele innych. Mnóstwo wystawców, autorów między innymi Andriej Djakow autor Uniwersum Metro 2033. Można było napić się herbaty z autorem i zrobić sobie zdjęcie w stroju Stalkera. Nie brakowało też Konkursów , turniejów. Mi pobyt zajął 6 godzin i było super. Nie mogę się doczekać następnego. 
Pozdrawiam Michał