W slrócie, nominacja do tej nagrody jest otzrymywana od innego blogera za dobrze wykonaną robotę. Otrzymujemy jedynaście pytań, na które musimy odpowiedzieć.
Ja otrzymałem nominację od Oli Walczak z bloga "Epickie książki" -> KLIK
Serdecznie jej za to dziękuję, oto pytania, które otrzymałem:

1. Skąd pomysł na utworzenie bloga?
Oj, pomysł na utworzenie bloga nasunął mi się już bardzo dawno. Ale do bloga książkowego zachęciło mnie LC (lubimyczytac.pl), gdzie na profilach ludzi widziałem linki do ich blogów. Przed tym blogiem miałem jeszcze innego ale został usunięty.

2. Za co najbardziej doceniasz innych blogerów?
Zdecydowanie za wyobraźnię i zamiłowanie oraz zaangażowanie z jakim piszą.

3. Jakiej muzyki słuchasz?
Rocka, zarówno lżejszego jak i cięższego.

4. Twój ulubiony film?
Oj, zależy z jakiego gatunku. Jest tego dużo. Szczególnie lubię komedie z serii "Poznaj moją/ego/oich", składającą się z trzech części. 

5. Gdybyś mógł, co byś wybrał: wycieczkę zagraniczną, czy niezliczoną liczbę książek wybranych przez ciebie?
A jak myślisz! Oczywiście, że książki!

6. Ulubiony bohater książkowy i dlaczego właśnie ten?
Nigdy się nad tym tak poważnie nie zastanawiałem. Myślę, że jest to Tyrion Lanniester z "Gry o Tron". Kto czytał, wie, że jest to bardzo sympatyczny :D bohater. Od samego początku go polubiłem. Lecz miałem chwile zwątpienia...

7. Ulubiony autor i za co go cenisz? 
Moja mama XD. A tak z książek, które czytam, to jest ich dwóch: George R. R. Martin oraz Robert Kościuszko. Cenie ich za wielką wyobraźnię, świetne książki i ich bogatą treść.

8. Jadąc autobusem najczęściej...?
Słucham muzyki, a w drodze powrotnej ze szkoły gadam sobie z*... Ciąg dalszy nastąpi * z Foxem z FoxEwolucja

9. W szkole najbardziej lubię... i dlaczego?
Nie wiem jak to potraktować jako przedmiot w szkole, czy po prostu ogólnie. Z pzredmiotów, najbardziej lubię godzinę wychowawczą, na której integrujemy się, mówimy o swoich zainteresowaniach, prezentujemy swoje hobby. Najluźniejsza lekcja! A jeszcze! W szkole najbardziej lubię przerwy dwudziestominutowe! 

10. Autor, z którym chciałbyś się spotkać i porozmawiać to...?
Tolkien, ale chyba dokonam tego w Niebie...

11. Ostatnie i najważniejsze. Kiedy stopnieje śnieg?
Rozwaliło mnie to pytanie. Nie wiem. Dwudziestego ósmego czerwca będzie ciepło nie martw się. Do wakacji śnieg stopnieje!

Do zabawy nie nominuję blogerów, ponieważ spora część już brała w niej udział. Jeżeli chcesz wziąć udział, napisz w komentarzu, wtedy wymyślę jakieś pytania. Już niebawem wywiad z Dominikiem W. Rettingerem, a zaraz później recenzja książki, którą obecnie czytam. Pozdrawiam Was, i jeszcze raz dziękuję za nominację! Trzymajcie się! Michalo