Co to jest? Dla tych co zapomnieli. Liebster Blog to nominacja otrzymywana od innego blogera za tak zwaną  "dobrze wykonaną robotę". Osoba nominująca zadaje nominowanej osobie 11 pytań. Ja mam zaszczyt odpowiadać na pytania JAMENOSA!
Zaczynajmy więc:

1. Na jakiej książce spędziłeś najwięcej czasu?
Pytanie to można pojąć dwuznacznie. Pierwsze znaczenie to: "Jaka książka tak cię męczyła, że spędziłeś nad nią bardzo dużo czasu", a drugie to: "Do jakiej książki wrcałeś bardzo często"? Pozwólcie, że odpowiem na te dwa. Męczyły mnie tylko i wyłącznie szklone lektury. Najwięcej razy wracałem do "Harrego Pottera" oraz "Mikołajka". Ten drugi chyba na zawsze pozostanie głęboko w moim sercu. Myślę, że przeczytam go jeszcze nie raz. 

2. Czy zrobiłeś w życiu coś co chciałbyś wymazać?
Tak, a szczególnie wszystkie wpadki. Chcecie się pośmiać? To opowiem jedną z największych:
"Była urocza niedziela, a wasz drogi Michał po raz pierwszy przystępował do Komunii Świętej. Uroczystość już dobiegał końca, a ja znalazłem się w grupie dzieci, które dawały kwiaty nauczycielom i katechetom. Niestety ode mnie ze szkoły nikt nie przyszedł i pospiesznie dałem kwiaty jakiejś babci, która zaczęła się wydzierać, że to nie dla niej, a potem, że bardzo dziękuje. Teraz tylko się z tego śmieję, ale wtedy chciało mi się płakać.

3. Najgorsza książka jaką przyszło Ci czytać to: 
"Herosi z Doliny", bardzo płytka fantastyka. Wypożyczyłem ją rok temu na wakacje myśląc, że będę się nią delektował, jednak było inaczej. Ta książka dosłownie mnie męczyła!

4. Czy uprawiasz jakiś sport?
Tak, bardzo aktywnie jeżdżę na rowerze, oraz od 5 lat chodzę na treningi karate. W wakacje, kiedy mam więcej czasu, uprawiam bardziej ekstremalne sporty, takie jak paintball, oraz chodzę po parkach linowych.
 
5. Jak myślisz co najbardziej przyczyniło się do rozwoju ludzkości?
Dużo tego... Przede wszystkim koło, system irygacyjny oraz prasa drukarska. 
 
6. W jakim wieku zaczęła się twoja mania z książkami?
Czytać z samego siebie zacząłem w 3 klasie, bo wcześniej do czytania trzeba mnie było zaciągać. A mania nastąpiła w 4-5 klasie.
 
7. Co lubisz robić najbardziej oprócz czytania?
Jeździć na rowerze, pisać bloga, słuchać muzyki i spotykać się ze znajomymi

8. Co skłoniło cię abyś zaczął czytać?
Stało się to dzięki mojej mamie, która jest pisarką i również czyta od dzieciństwa. Podziwiałem jej biblioteczkę i pragnąłem też taką mieć. No i tak zaczęła się przygoda pełna wzlotów i upadków. Czasami obiecałem nawet sobie, że nie będę już czytać, a czasami czytałem całymi dniami.
 
9. Twoje ulubione zwierzę to...?
PIES! Sam mam psa. A właśnie może chcecie go zobaczyć oto on, a właściwie ona:
  
10. Wolisz bardziej rozrywkę intelektualną typu czytanie książek czy różnego rodzaju imprezy, wypady ze znajomymi?
    Trudno powiedzieć. Właściwie to i to. Ale na przykład czasami spotykam się ze znajomymi grając w gry planszowe. (Pozdrawiam Navgara i cały gang)

11. Kim z wykształcenia bądź kim chciałbyś zostać?
Jeszcze za bardzo nie wiem, ale chciałbym studiować prawo. Marzę też o tym aby napisać własną książkę!

> > >