Fotka z zeszłego roku. Tutaj odbywają się targi.
Dokładnie rok temu spełniając jedno z moich marzeń pojawiłem się na Warszawskich Targach Książki. O moich przeżyciach mogliście przeczytać w TYM pocie. W tym roku również mam zamiar pokonać to 130 kilometrów, w drodze do stolicy, aby po raz drugi uczestniczyć w jednej z największych imprez dla moli książkowych w Polsce. W tym roku to ponad 600 wystawców z całego kraju. A atrakcji jest co nie miara. Do najlepszych należy między innymi wielka wymiana książek "Z półki, na półkę" - organizowana przez portal lubimymyczytac.pl U mnie na blogu możecie spodziewać się zarówno bogatej fotorelacji jak i sprawozdania w formie wideo. Na targach pojawię się w niedzielę i mam nadzieję na spotkanie wielu z Was. Apeluję więc do wszystkich warszawiaków: "Przyjdźcie za tydzień na Stadion Narodowy!"

Korzystając z okazji, że nie miałem okazji ostatnio przeczytać żadnej książki, postanowiłem w tym wpisie zawrzeć również kilka informacji.

1. Jest Was już prawie 100, a dokładnie 99! Nie spodziewałem się tego, ale nie martwcie się. Już myślę o konkursie z tejże właśnie okazji oraz drugich urodzin bloga.
2. Ostatnimi czasy zacząłem zapisywać się w poezji, a efekty mojej pracy będziecie mogli już niedługo podziwiać w nowo utworzonej zakładce wiersze.
3. Jeszcze przed targami zamierzam nagrać wideo-recenzję książki "Pink Floyd. Prędzej świnie zaczną latać". Jestem w połowie tej cegiełki :)

Coś jeszcze? Chyba nie. O sprawach bieżących będę informowań na facebooku. Cóż więcej powiedzieć? Do zobaczenia na V Warszawskich Targach Książki!

A to efekt moich wiosennych spacerów :)