Zorganizowany przeze mnie konkurs urodzinowy dobiegł końca. Przez ponad miesiąc przysyłaliście mi swoje odpowiedzi na maila oraz umieszczaliście je w komentarzach; łącznie otrzymałem 31 prac. Wraz z rodzinną komisją konkursową przeczytaliśmy wszystko w celu wyrażenia ostatecznego werdyktu. Było bardzo trudno. Odpowiedzi były w większości tak dobre, że trudno było wybrać zwycięską trójkę. No cóż, ale konkurs, to konkurs.


Miejsce pierwsze, czyli pakiet czterech fantastycznych książek, wędruje do... Uli Michalik, która postanowiła spędzić tydzień w towarzystwie Daniela Sempre, bohatera powieści "Cień wiatru" autorstwa Carlosa Ruiz Zafóna. Jej opowiadanie zachwyciło mnie niezwykłą dojrzałością pióra, ciekawym stylem oraz klimatem, który wciąga czytelnika do serca dawnej Barcelony. Gratuluję! 

Na miejscu drugim uplasowała się... Joanna Adamczyk, która postawiła na krótką i zwięzłą formę. W ciekawy sposób wyczerpała temat, opisując swój czas u boku Moraginy, bohaterki "Mgieł Avalonu". Warto również zaznaczyć, że całość rozpoczęła klimatycznym wierszem, a zakończyła niezwykle refleksyjnie. Z resztą, zobaczcie sami!


Miejsce trzecie należy do... Patrycji Waniek, która również postawiła na nieco dłuższą formę, przesyłając swoje opowiadanie, w którym  opisała swoją przygodę u boku Percy'ego Jacksona. Zachwyciła mnie lekkim stylem, podobnym nieco do riordanowskiego, a jednocześnie bardzo wciągnęła, opisując po kolei każdy dzień pełen dziwnych zdarzeń. Gratulację! 

No dobra, nagrody rozdane, ale jest problem. Bardzo spodobał mi się również pewien wiersz, więc postanowiłem przyznać skromne wyróżnienie, oznaczające jedną książkę. Wędruje one do Anny Dudkowiak, za przyjemny, a jednocześnie dojrzały i rytmiczny wiersz o Włóczykiju. Też lubiłem tą postać! Gratulację! 

Pragnę serdecznie pogratulować wszystkim, biorącym udział w konkursie. To, że czyjaś praca nie wygrała, nie znaczy, że było dużo gorsza od pozostałych. Po prostu zabrakło tego "czegoś". Nie mogę również umieścić wszystkich zwycięskich prac, ponieważ przyszły one na maila, a ich opublikowanie muszę skonsultować z autorami. Jeszcze raz wszystkim gratuluję, a do wygranych już wysyłam maile. Wygrani mają czas DO KOŃCA TYGODNIA (tj. 23 sierpnia), aby skontaktować się ze mną w sprawie wygranej! 

Cześć!