Witajcie! Byliście kiedyś na spotkaniu autorskim? Przyznam, że to, na którym miałem okazję się pojawić było moim pierwszym. Miałem okazję pełnić rolę fotoreportera. Tak to jest (Monika Oleksa to moja mama)! Spotkanie odbyło się w budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie. Przyznam, że pojawiło się na nim sporo ludzi. Pani Monika opowiadała o swoich początkach pisania, prezentowała fragmenty powstającej książki oraz rozmawiała z czytalnikami.; Bardzo podobała mi się sala, w której odbywało się spotkanie (zobaczycie na zdjęciach). Była to ogromna czytelnia naukowa. Wielkie dębowe półki, sięgające aż do sufitu, robiły wrażenie. Chciałbym mieć takie w domu! A wracając do samego spotkania. Rozmowa była bardzo przyjemna, a czas miną bardzo szybko. Nie obyło się oczywiście bez podziękowań, kwiatów i prezentów dla pani Moniki. Po spotkaniu była możliwość zakupu książki z autografem i osobistą dedykacją oraz spróbować pysznego ciasta. Myślę, że miło spędziłem tam czas. 

Książki czekające na sprzedaż
Monika A. Oleksa - Pisząca marzycielka z duszą wrażliwą i otwartą na drugiego człowieka. W ciągu dnia próbuje zarazić dzieci, młodzież i dorosłych miłością do języka angielskiego oraz spełniać się jako mama Michała i Miłosza oraz żona Marcina. Po zmroku chowa się w świecie fikcji i fantazji, którą przelewa na papier. Lubi obserwować życie i wplatać je w kartki swoich książek. Pisanie jest jej pasją od zawsze. Urodziła się i mieszka w Lublinie, z którym jest bardzo związana. Miejsca, w których rozkwita jej twórczość to ukochane nadmorskie Dąbki i Nałęczów. Debiutowała 2002 roku zbiorem opowiadań „Uśmiech Mima”. W 2011 roku, nakładem wydawnictwa Zysk i S-ka , ukazała się jej pierwsza powieść „Miłość w kasztanie zaklęta”.

Podziwiajcie piękną czytaelnię!

Autografy

Wpis do księgi pamiątkowej

No i to na tyle. Mamę będziecie mogli spotkaćna Warszawskich Targach Książki. Ja zamierzam w najbliższym czasie wziąść udział w spotkaniu autorskim z panem Jerzym Stuhrem, również w tej samej bibliotece. 

* * *
Witajcie! Pragnę was poimformować, że podpisałem umowę partnerską z księgarnią  Favoryta. Myślę, że będzie to owocna współpraca. Niebawem recenzja "Nawałnicy mieczy", a po targach stosik. Pozdrawiam wszystkich! Michalo.